Diensten

Wij zijn u graag van dienst met het ontwerpen, implementeren, beheren, reviewen, troubleshooten en supporten van uw Unified Communications & Collaboration omgeving. Software Connection biedt hiervoor consultancy, managed services en support diensten aan.

 

Consultancy

Onze gecertificeerde consultants ontzorgen uw graag bij de implementatie of upgrade van uw Unified Communications & Collaboration oplossingen. Ook bieden wij ‘health checks’ aan zodat wij nog beter kunnen zien waar kansen en bedreigingen binnen uw bedrijf liggen. Uw behoefte op het gebied van het archiveren, encryptie, het Nieuwe Werken of Social Media is tevens voor ons het startpunt om tot een gedegen aanbeveling te komen voor nu en in de toekomst.

Wij zijn dé sparring partner op het gebied van Unified Communications voor het maken van een ontwerp, het beantwoorden van een vraag of het oplossen van een knelpunt. Onze gekwalificeerde mensen kunnen ook voor langer of korter termijn ingezet worden om complexe en langdurige projecten te implementeren.

 

Managed Services

Als uw organisatie bij ons een managed service contract afsluit ontzorgen wij uw bedrijf van alle complexe ontwikkelingen waar uw bedrijf mee te maken heeft. Het beheer en de monitoring van uw Unified Communications platform en applicaties of specifieke onderdelen daarvan leveren wij in overleg bij die producten waar u behoefte aan heeft. De managed services vallen volledig onder de kennis van onze gespecialiseerde consultants op basis van op maat gemaakte SLA’s. Door uw managed services uit handen te geven, zorgen wij voor het beter benutten van uw kostbare tijd, omdat wij zorgen voor een goede gebruikerservaring met onze effectieve en efficiënte services. Uw bedrijf zal ook met lagere risico’s te maken krijgen doordat activiteiten en processen optimaal gestandaardiseerd worden.

 

Support

Software Connection biedt uw beheerders de kwalitatieve ondersteuning die zij nodig hebben. Dit kan zowel remote als on site worden ingericht zodat een hoge gebruikerstevredenheid en productiviteit wordt gerealiseerd. Onze support medewerkers zijn het eerste aanspreekpunt voor vragen of problemen. Zij zijn op de hoogte van de toepassing(en) en de (technische) omgeving. Indien nodig wordt terugkoppeling gegeven door een van onze consultants, die de implementatie of migratie heeft verzorgd, als de technische problemen een grondiger antwoord vereisen. Uw bedrijf kan zich richten op de kernactiviteiten, kosten besparen en profiteren van een hoge mate van flexibiliteit en kwaliteit. Wij zijn úw sparringpartner op ICT gebied.

 

Meer weten Offerte aanvragen