Nieuwe features Skype for Business

 

Microsoft voegt twee nieuwe features toe aan Skype for Business: de Auto Attendant feature en Call Queues. Daarnaast maakt het bedrijf een preview beschikbaar van het Skype for Business Call Analytics dashboard, die inzicht geeft in problemen met Skype for Business-gesprekken. 
Dit heeft Microsoft bekend gemaakt in een blogpost. Auto Attendant en Call Queues zijn beide onderdeel van  Skype for Business Cloud PBX, een oplossing waarmee bedrijven hun traditionele telefooncentrale kunnen vervangen met Skype for Business. Skype for Business is onderdeel van Office 365 en is geïntegreerd met Outlook, SharePoint, Yammer en Microsoft Teams.

 

Auto Attendant en Call Queues

Auto Attendant is een geautomatiseerd systeem voor het beantwoorden en doorsturen van inkomende gesprekken. Call Queues zorgt dat bellers automatisch worden doorverbonden naar de snelst beschikbare telefoniste.

Daarnaast introduceert Microsoft het Skype for Business Call Analytics dashboard. Dit dashboard geeft IT-beheerders meer mogelijkheden om problemen met Skype gesprekken te identificeren en aan te pakken. Denk hierbij aan netwerkproblemen, maar ook aan hardwarematige problemen met bijvoorbeeld een koptelefoon. De data in het dashboard wordt in real-time aangeleverd.

Software Connection deelnemer GDPR Consortium HPE

  Het GDPR consortium is een samenwerkingsinitiatief van Hewlett Packard Enterprise met als doel om bedrijven en organisaties volledig te kunnen ontzorgen in aanloop naar de nieuwe Europese General Data Protection Regulation(GDPR) die in mei 2018 van kracht wordt. Het consortium biedt hiervoor een methodologie en een totaalpakket van diensten en software aan. Het consortium… Continue Reading

Software Connection tekent reseller overeenkomst voor SkySync

  Software Connection heeft een reseller overeenkomst gesloten met Portal Architects uit de USA voor SkySync software. SkySync is een software tool voor het migreren, kopiëren en synchroniseren van files tussen verschillen (cloud) opslagsystemen zoals BoX, Office365, File Shares, Sharepoint en nog vele andere. Software Connection gaat daarbij een volledig pakket aan diensten leveren voor… Continue Reading

Introducing box zones: building a global cloud

  Today, businesses in every industry and of every size are facing an unprecedented change. Employees are more mobile, processes are more collaborative and digital, and enterprises are facing all new challenges around cybersecurity, privacy and regulatory compliance. At Box, it’s our mission to help these organizations transform the way they work, even in the… Continue Reading

Exchange server 2007 losing support next year

  Microsoft gave notice this week that Exchange Server 2007 will be falling out of support in less than a year. Exchange Server 2007 will pass Microsoft’s “extended support” milestone on April 11, 2017, per Microsoft’s lifecycle support page. And that date also applies to its Service Pack 3 iteration. The loss of extended support… Continue Reading

NEW! Cloudbond™ 365 for Skype for business

New solution for service providers and enterprises enables smooth migration to Microsoft’s Cloud PBX while leveraging existing SIP trunking and PSTN contracts   HIGHLIGHTS CloudBond 365 is an agile, hybrid appliance with full Skype for Business Server infrastructure, complemented by specialized management utilities and cloud connectivity tools Solution facilitates smooth migration of users from on… Continue Reading